Från visor till skate



Vad är det här för look? Va? Håkan har blivit långhårig och verkar vilja se ut som en 13årig skejtare.
Att sedan Live Nation redan nu annonserar för hans turné som äger rum i NOVEMBER förvånar mig. Känns som något som brukar ske inför finbesök av Madonna eller Whitney Houston.

----

Idag tar det EMOT att läsa de där sista fem styckena i boken. När jag väl har läst dom kommer jag kunna gå direkt på repetition. Å det är ju lätt och skoj.
Nu är det bara 4 skoldagar kvar! Och så här under slutspurten har jag lagt ribban lite högre än vanligt. Så jag planerar att lägga all tid jag inte går i skolan, äter middag/lunchar/fikar med trevligt folk på att repetera och memorera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0