(500) days of Summer

Dagen har bestått av begravning och mottagning.
En himla fin dag ändå.

Kvällen började på Big Ben där jag frivilligt tittade på På Spåret-finalen på storbildsskärm. Och ja- det var fotbollshuliganstämning. Hets, burop och hurra-rop. De man hejjade på vann.

Kvällen slutade i soffan. Ensam. Tittandes på (500) Days of Summer. Jag är kvar där. Fast filmen är slut och ag ligger ner och tackar gudarna för Spotify- jag njuter av soundtracket till filmen nu. Bl.a

Doves - There Goes Yoru Fear Again
På tre sekunder slungas jag tillbaka till 2002-2003.

The Temper Trap - Sweet Disposision
Hetaste låten på länge
Daryl Hall &  John Oates - You Make My Dreams
Sjukt bra glada-dagar-låt. (En förbannat bra "jag-har-haft-sex-inatt-inget-kan-förstöra-mitt-självförtroende-scen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0