Familjen

Jag har haft en riktigt fin påskhelg här ute på landet. Jag tror jag varit duktig på att leva i nuet- suga in stunden och njutit av det. Bl.a. satt hela familjen på altanen idag och läste varsin tidning och pratade omvartannat. Hela mina kropp var AVSLAPPNAD.
I stort sett hela familjen hjälptes åt med middag och efter den rullade (supermätta) vi till stereon för att lyssna på Sveriges Bästa Visor no 1- skivserien som man kan köpa med Expressen. (FIIII FAEN va fina svenska låtar det finns. Adolphsson, Åkerström, Håkan Hellström och Taube...)

Häromdagen gick jag och blev lycklig i hela kroppen av att fundera på mina vänners skratt. Något jag ska göra oftare- jag blir glad av det. Alla har så olika skratt. Jag kanske såg just ditt skratt framför mig!
Idag har C-M (bror) fått mig att skratta en hel del. Nu under våren har det varit han, mamma, Malin, Malin, Åke och Amanda jag har att tacka för de stora, långa och många skratt jag haft.

Mamma har lärt mig litegranna om Serge Gainsbourg och Jane Birkin. Om ni vill slås av en fantabulöööös skönhet och mycket naken hud- då ska i googla på just Jane Birkin. Ge mig henne! Ge mig meeer!
Här har ni ett smakprov:


Henne ska jag ha bild på när jag får min vinröda hall med foton på väggarna.
Detta förklarar ju dottern Charlotte Gainsbourg vackra drag....



Min familj är inte fransk och vacker- men den är bannemej riktigt fin ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0