sällskap i soffan

Idag har jag haft sällskap i soffan av två herrar. Ben och Jerry.
Dom har fått dela min tid med integraler, derivator och Susanna (min privata mattelärare från StudyBuddy).

Inatt drömde jag en enda lång dröm, alla de ggr jag vaknade kändes den verklig och som om jag fortfarande befann mig i den. Det var något i stil med att hela mitt liv gick ut på rebusar, gåtor och tankesätt. För att fatta ett litet beslut var jag tvungen att ta hänsyn till kvoter och sannolikheter. Typ.
Om jag ska öpa den här mjölken betyder det att det finns en mindre i den här butiken, men tre andra butiker får leverans nu, men om tanten där köper två mjölk kan jag inte köpa min....
Ni hajjar!
Jag vaknade imorse av att svetten rann längs magen. Jag frös samtidigt. Feber. Jag som tar mina 5 miljarder bakterier för magen varje morgon?! Pengarna tillbaka!

Helgen som gick innehöll den ROLIGASTE utekvällen och mest euforiska danstimmen på sjukt länge! Vi var Strands bar, och efter ett par timmar där rörde vi oss vidare till Strands klubb, där Robyn DJade.
På lördagen hade jag en svullen fot, träningsvärk ihop med uttorkade muskler och en smärta som påminde om växtvärk. Men jag fick baka chokladtårta och hemmagjord pizza. 

Annars går jag o håller tummarna stenhårt för ett jobb så att jag kan betala hyran ända fram till mars 2011!! (förlängt kontrakt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0