Näringsbrist och idétorka

För i helvete. Nu är jag ARG.
Jag ooorkar inte vara sjuk, med "skör" hud, stekhet panna och halsont. Jag VILL till skolan och körskolan och jag vill bli klar med Estetisk Verksamhet och Svenska B. "fcuker".
Jag väntar på huskurstips.
Jag vill ogärna ta en Panodil eller Alvedon den här gången. Jag vill stärka mitt immunförsvar.

Kan man bli sjuk av brist på näringsämnen? Jag har slutat va hungrig på mornar och kvällar, vilket leder till mindre mat.


Jag började skratta av Statoils reklam iaf.


Idag fick jag träffa Fredrik. Han är cool. Hur får man mer kontakt med en kassör? Mer än typ "Har ni fått in den skivan", "Jag har ett medlemskort här...eller "Har du hört den här plattan?"
Fucker. Jag är nyfiken på honom.

Därefter blev jag och Amanda pissed på flakmusikkillen som tydligen inte har en almanacka eller något ansvar.
"Var det idag?" Har han ngn aning om hur kallt och regnigt det var, hur långt vi gick och hur mkt vi ville bli av med pengarna och hur gärna jag hellre hade suttit på resurstid i skolan!?!

Nej, mitt humör är inte solstrålande, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0